Outward Bound Slovensko – Marketingová stratégia

Stiahni si ponuku (PDF)
Späť k príležitostiam

O organizácii:

Poslaním Outward Bound Slovensko je podporiť ľudí v objavovaní a rozvoji ich vlastného potenciálu a vytvoriť lepší svet pre nich samých a ostatných cez náročné zážitky v neštandardnom prostredí. Odhaliť potenciál mladých ľudí prostredníctvom vzdelávania a dobrodružstva v prírode. Dať mladým možnosť objaviť samých seba. Každý kurz Outward Bound Slovensko je originálom šitým na mieru. Do jeho prípravy a realizácie vkladáme dlhodobé skúsenosti, znalosť toho, čo organizácie potrebujú a vlastnú kreativitu.

Viac info na:                       www.outwardbound.skwww.facebook.com/OutwardBoundSlovakia/

Dobrovoľnícka výzva:

Hľadáme dobrovoľníka, ktorý nám pomôže využiť potenciál značky Outward Bound a nastaviť dlhodobú marketingovú stratégiu.

Popis zadania:

Potrebujeme pomoc s vytvorením povedomia o svetovo uznávanej značke Outward Bound (ďalej len OB), no na Slovensku neznámej. Licenciu OB občianske združenie vlastní od roku 1997. Oficiálny názov je Štúdio Zážitku Outward Bound Slovensko o. z. Nikdy názov OB poriadne nevyužívalo, pretože sa prezentovalo pod názvom Štúdio Zážitku. Táto značka je na Slovensku v rámci neformálneho vzdelávania na druhej strane silná. Tento rok sme prešli rebrandingom, ktorý je jasne daný od OB International. Vytvorili sme nové logo, dizajn manuál, sociálne média Facebook, LinkedIn, Instagram a SME.blog. Ešte nám chýba nový web. Vzdáme sa mena Štúdio Zážitku, no občianske združenie fungujúce vyše 20 rokov sa stane akoby novým subjektom na trhu kvôli menu Outward Bound, ktoré samé o sebe bežne nikomu nič nehovorí. Ide o námornícku frázu, ktorá vychádza z histórie, kedy OB bolo založené najprv pre námorníkov.

Lokalita:                                         Bratislava, možné zapojenie aj na diaľku

Časový rámec:                                 január – august 2017 , priemerne 2 hodiny týždenne

Očakávané výstupy:

  • nastavenie brandingu / marketingu, aby naši existujúci klienti (školy, neziskovky) si vedeli zapamätať a identifikovať našu organizáciu,
  • jasná komunikácia poslania OB Slovensko, pre nových klientov by malo byť jasne a rýchlo rozpoznateľné aké poslanie má naše občianske združenie,
  • marketingovou stratégiou merateľne zvýšiť dopyt po našich kurzoch, doposiaľ sme v priemere urobili 12 kurzov ročne a spolu mali 350 účastníkov. Odhad rastu poštu účastníkov na rok 2017 je 600 a 2018 – 1000. Indikátor úspešného projektu by bol „pasívny“ predaj. Kedy vďaka sociálnym médiám, webu a plánovanej kampani by narástol dopyt po našich programoch.

Profil dobrovoľníka:

  • skúsenosti s komunikáciou na sociálnych sieťach a prípravou marketingovej stratégie,
  • vhodné by bolo mať skúsenosť s neziskovým sektorom a kampaňou pre startupy / nové firmy,
  • ocenili by sme niekoho, kto uvažuje „out of the box“ a dokáže sa prispôsobiť potrebám občianskeho združenia, ktoré sa behom posledného roku dynamicky mení.

Benefity pre dobrovoľníka:

  • dobrovoľník by mal šancu skúsiť si nastavenie a aplikovanie stratégie úplne od základov na (staro)novej organizácii,
  • doposiaľ sme nemali žiadnu kampaň ani stratégiu, mohol by vyskúšať rôzne prístupy, metódy a merať ich úspešnosť na špecifickom trhu akým je neformálne zážitkové vzdelávanie v dvoch rovinách predaj a dopyt u klientov a „veľký“ fundrasing.

Kontaktné osoby:
Michal Keim, (Outward Bound Slovensko – garant); michal.keim@outwardbound.sk
Lucia Rechtorovičová (LEAF – patrónka); lucia.rechtorovicova@leaf.sk

Prihlás sa